2 Ocak 2012 Pazartesi

yazmalı mı yazmamalı mı?

Yazmalı mı? Yazmamalı mı? Buralarda olmalı mı? Olmamalı mı? Herkesin söyleyeceği, ahkam keseceği o kadar şey var ki, bazen sadece susmak, durmak, beklemek istiyorum.
Ev içinde, çevresinde söyleyemediği cümleleri çuvalında biriktirip tanımadığı insanlara bir bir çıkartmayı marifet sanan, bu sözcükleri sarfettiğinde sanırım orgazm olmuş gibi rahatlayanlar var.
Bu yıl benden uzak durun arkadaş! Benim buralarda olma sebebim sadece stres atmak, severek takip ettiğim insanlarla güzel sohbetler yapmak. Başka da derdim, tasam yok.
Yeni yılda kalbinizde ne besliyorsanız sizin olsun...

6 yorum:

  1. yaz bence yaaa,boşver sağı solu.Özledim ben seni...

    YanıtlaSil
  2. kendin için yazmalısın.
    bence bu kadar net bir dilek olur. belki insan kalbini düşünür. kendini yoklar. ego için sataşmaktan vazgeçer.

    YanıtlaSil
  3. Yaz canım yaz bazen ben de aynı düşünceler içine giriyorum ama burada edindiğim dostlarımı , yazarken rahatladığımı hatırlayınca boş ver diyorum.Gereksiz ağzından çıkanı bilmeyen insan çok.
    Ben seni okumaktan keyif alıyorum dostum..

    YanıtlaSil
  4. yazmali bence....Herseye ragmen

    YanıtlaSil
  5. İnsanlar seni tanıyınca yazmak daha da zorlaşıyor değil mi :) Yaz sen yaz saçmalayanları okuyacağıma seni okuyalım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Aaaaa hoşgeldin ... Yeniden yazmaya başlamışsın çok sevindim :) Yaz hadi yaz yaz yaz :)

    YanıtlaSil

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers