30 Mart 2012 Cuma

Duru kızım 2 yaşında!

Ailemize doğumuyla renk katan, bizi tamamlayan, 4 kişilik bir çekirdek aile olmamızı sağlayan minik prensesim 2 yaşında! Hayat ona tüm güzellikleriyle eşlik etsin.
Ben kızıma böyle kıyafetler alıp giydirmem derken dediğimin tam tersini yapıp ona şirin mi şirin bir tütü hazırlattım. Büyük konuşmamak gerekiyormuş. Tütü takımı Çokotütü'den. Teşekkürler Çokotütü :)
Pastamızı da Deniz Butik Pasta yaptı. Her zaman ki gibi muhteşem bir görünüm ve muhteşem bir tat. Ellerine sağlık canım benim :)
                                        Masamızdan bir ayrıntı...
 Kendi ellerimle yaptım, nasıl? :)
Fotoğraflar da bana ait efenim. Kurstan öğrendiklerimi uygulama fırsatı yakaladım az da olsa. Fena değil değil mi? :)

Hazır Duru'dan bahsetmişken tarihe not düşmek adına Duru hakkında bir kaç bilgi yazayım.
Duru artık çok güzel konuşuyor. 4-5 kelimeli cümleleri rahatlıkla kurabiliyor. Anne biraz daha süt koy. Burada kalalım, Abi dikkat araba gelicek gibi cümleler. Kendi derdini anlatıyor yani. Hep yanımda olmak istiyor, anne kız dayanışması... İyi anlaşıyoruz. Tuvalet çalışmalarımız sürüyor, çok başarılı olduğumuz söylenemez ama yaza kadar yolu var hedefimiz o.
Duru annesi gibi ayfon meraklısı çok güzel kullanıyor beni geçecek sanırım.
Abisine bayılıyor. Canım abiimm diye bir sarılışı var o zaman ikisini de yiyesim geliyor.
Henüz babacı değil bu halinden ben memnunum tabi ki. Papucum dama atılsın istemem.  


 

30 yorum:

  1. :)) ammaa tütüsü ne kadar da yakışmış 40 binkere maşallahh:))İyi ki giydirmişsiniz. Seviyorum ben böyle partileri:))) Çok sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederiz, o da çok sevdi. giydiğinde ilk işi geçip aynanın karşısına kendisine bakmaktı. onu öyle görünce ben de çok mutlu oldum.

    YanıtlaSil
  3. tatlı durunun her günü böyle mutlu, renkli, sevdikleriyle geçsin inşallah. nice nice güzel yaşlara:))))

    YanıtlaSil
  4. çookkkk güzel bu Durucuk.Tıpkı annesi gibi.
    Ömrüde yüzü gibi güzel olsun dilerim.
    Herşey harika görünüyor.Emeği geçenlerin ellerine sağlık.
    İlk resme bittim ben,tablo gibi...
    Sevgiler çoookkk

    YanıtlaSil
  5. Burdanda tekrar Doğum Gününü Kutlarım... Mutlu Huzurlu Sağlıklı Yılları olsun...

    Senın yaptıklarına hayran kaldım, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Mutlu yılları olsun inşallah.
    Miniğinizin herşeyi çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  8. başta miniğimiz olmak üzere herşey harika görünüyor..mutlu sağlıklı yıllara (: bende bloguma beklerim sizi (:

    YanıtlaSil
  9. rabbimuzun sağlıklı ömürler nasip etsin çok çok cici olmuş...

    YanıtlaSil
  10. Duru'nun yeni yaşı dilediğiniz güzelliklerle gelsin. Sağlıklı ve mutlu nice yaşları olsun. Çok güzel olmuş tütüsüyle, herşeyiyle.

    Bizim Duru'muz tam bir baba aşığı, Bu durum da benim hoşuma gidiyor. Bu sayede bazen kendimle kalabiliyorum :).

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. iyiki doğmuş uzun mutlu bir yaşam dileği ile:)

    YanıtlaSil
  12. annesi ellerına saglık çok guzel olmuş gogumdunude kutlu olsun adı gıbı duru bır hayat yaşasın işallah bizde bekleriz

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık harikalar yaratmışsın nice mutlu yıllara blogger anneyim seni de bekliyorum

    YanıtlaSil
  14. her şey çok güzel nice mutlu yıllara blogger annelerden geliyorum senide beklerim

    YanıtlaSil
  15. harika herşey.. kıyafetine bayıldım.. pastasına da.. hep böyle mutlu olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  16. Nice uzun, saglikli yaslara Durucugum! Annesi, hersey cok guzel gorunuyor, emeklerine saglik! Blogger Anneler Grubundan geliyorum, bir hosgeldin demek istedim...
    sevgiler
    Nalan
    http://maydonose.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. bloger annelerden geliyorum çocuklarınız ve siz hoş geldiniz:))

    YanıtlaSil
  18. Nice güzel senelere inşallah, pasta ve kurabiyelere bayıldım..Blogger annelerden geliyorum, takipteyim:))

    YanıtlaSil
  19. nice nice mutlu,sağlıklı,güzel yıllar diliyorum. herşey mükemmel görünüyor. ben de blogger anneyim sizi de bloguma beklerim sevgiler :) http://dogacadair.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. iyi bir site teşekkürler başarılarınızın devamını dilerim

    YanıtlaSil
  21. fotolarda hazırlıklarda avruda super... sağlıkla mutlu seneler dilerim.

    blogger annelerden gelıyorum bize de bekleriz
    mugeninlistesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  22. Blogunuz çok yararlı ve paylaşımlarınız çok güzel Wp tasarım olarak blogunuzu takip etmeye devam edeceğiz tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  23. Sevgili Duru'ya uzun, sağlıklı ve mutlu bir ömür dilerim. Tütüsü, pastası ve diğer tüm hazırlıklar çok güzel olmuş. Özellikle pastasını çok çok beğendim. Nice yaşlar! Bu arada blogumda sizin için ödülüm var alır mısınız?

    YanıtlaSil
  24. masallah hersey cok guzel mutlu yaslar dılerım

    bende beklerım
    mugeninlistesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. BLOĞUNUZA BAYILDIM BENDE BEKLERİM :)http://ozgurkirta.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  26. benim kızlarımın ilk doğumgünü tütülerini de çokotütü yapmıştı bundan 3ay önce...
    Duru ya mutlu sağlıklı uzun ömürler diliyorum ...
    Pastası ,kıyafeti özellikle kendi çok güzel olmuş ,kurabiyeler de bence hiç fena sayılmaz :))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  27. Tütüsü çok güzel ama pastaya gerçekten bayıldım. Çok güzel olmuş herşey. Nice mutlu yıllara..

    YanıtlaSil
  28. tütü de kurabiye de anne de süper : ))

    YanıtlaSil
  29. Takipçin olmak istedim ama bloğunda takipçin görünmüyor. çözümü için çok basit bir yol öneren post yayınladım işine yarayabilir( yada internette başka yayınlarda var onlara da bakabilirsin)
    http://cocugumlaeglenirken.blogspot.com.tr/2014/01/blogumda-izleyiciler-kaybolmus.html
    sevgiler

    YanıtlaSil
  30. Merhaba blogunuz ve ismi çok sevimli :) paylasımlarınız da çok samimi ben de yardımcı olabileceğime inandığım paylaşımlarıma davet ediyorum http://missowlcat.blogspot.de/

    YanıtlaSil

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers