4 Ocak 2011 Salı

Bir pazar sabahı hayali

Pazar günü evde ailecek kahvaltı yaparken konu ileride nasıl bir yaşantı süreceğimize geldi.
 Ben;
_''Büyüyorlar, yakın zamanda -anne, baba ben arkadaşlarımla kahvaltıya-sinemaya-gezmeye,vs. dışarı gidiyorum-  diyecekler.'' o zaman başbaşa kalacağız işte.Haftanın en azından bir gününü ailemize ayırmalıyız, mesela pazar günleri kimseye söz vermek olmasın, başbaşa geçirelim , en azından kahvaltımızı uzuun bir şekilde masamızda sohbet ederek yapalım.Kendilerine özel hayatları olacak o zaman bile şu pazar kahvaltıları olsa ne güzel olur.''
Çağdaş;
_''Sabah erkenden olmasın ama, ben bütün gece play station 9 falan oynamış ve geç yatmış olurum sabah erken kahvaltı istemem.''
_''Vay be! play station 9 ha? O zamana Play Station, Comodor 64 gibi kalabilir.''
_''Belki o zaman tamamen vücut hareketleriyle kumanda edilen oyunlar çıkar, işte o zaman yaşlı olduğum için yapamayabilirim, ben de çıkarırım Play Station'ı -ah ah bizim zamanımızda böyle oynardık işte- diye anlatıır dururum.
Yani şu duygusal hayalimin içine bile soktu ya Play Station denen şeyi, ben daha ne diyim!
Bu arada Arda yanında birini de getirebilirmiş kahvaltıya duyurulur :Pp

1 yorum:

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers