25 Ekim 2010 Pazartesi

Ya birgün kendimi de unutursam!

Evden çıkmak neden bu kadar uzun sürüyor olabilir? Bugün sabah 9:30 da ailecek uyandıktan sonra kahvaltıya dışarı gitmeye karar verdik. Evden çıktığımızda saat 11:30 'du evet 11:30... Yataktan ilk çıkan bendim, evden de son çıkan ben oldum nasıl olduysa.. ilk çıkan son çıkar; muhasebe sisteminde  bu yoktu değil mi?  eklemek lazım belkide! Kızımı giydirmekle işe başladım, onu hazırladıktan sonra ;

-'oğluuum hadi sen de ne giymek istiyorsan seç ve giy'

-'ben böyle gidicem' (adamın üstünde pijamaları var, üşengeçlikten tuvalete gitmiyor yani o derece! kime çekmiş bu çocuk, hiç bana benzemiyor :Ppp

neyse bir koşu onun da giyeceği kıyafetleri seçtim yanına koydum, gözü televizyonda.
-'hadi çocuğum giy üstünü.'

-'sen giydir'

e yuh baban da gelsin onu da ben giydireyim bari!! (tabi ona bunu demedim)

oğlanı da giydirdim, sıra kendimde.. evet ama bi dakika, kızın çantasını hazırlamalıyım geçen gün emzirme önlüğünü unuttum çok zorluk çektim hemen çantaya koyalım, (caillou'nun annesi olmak istedim bi an; kadın çanta kullanmıyor çok rahat, gerçi çocuklar da üstlerini hiç pisletmiyorlar hep aynı kıyafetle geziyorlar, dert yok tasa yok, anne geniş!) tamam şimdi maması için su kaynatalım , emzikleri kaynatalım, hazır mamayı, kaşığı, önlüğü de hazırladık mı tamaam mutfaktan çıkabiliriz.

şimdi sıra kendimi giydirmekte , bi saniye cüzdanımı çantaya koydum mu? geçen sefer unutmuştum beş parasız kaldım sokakta hemen çantaya atalım. aa kıza yedek kıyafet ve bez , bi de ıslak mendil.. tamam onlarda hazır, şimdi giyinmeye gidiyorum..

Önce dişlerimi fırçalamalıyım.. ııııııhh banyo dolu, sevgili kocam tarafından işgal edilmiş bir banyo , ne harika .. o zaman ben önce üstümü giyeyim sonra banyoya dönerim, pantolonum nerdeydi , hıh burda , üstüne de şurdan bişeyler uydur gitsin tataaam hazırım , saçlarım.. ? açık bırakırım diye düşünmüştüm,, amaan boşver topla gitsin canıım hem ağzına gözüne girer rahatsız eder. evet saçlar toplandı.. banyo boşaldı diş fırçalayalım, diş fırçalarken salonda, yatak odasında , çocukların odasında unutulan şeyler var mı? aa su almalıyım kız için. ( ağzımda köpükler, köpüre köpüre sağa sola koş.. topla.. yerleştir.. ) evet herşey tamam.

Bu arada herkes kapının önünde anneyi bekler..

ayakkabılarımı hemen giyiyorum.. aahhh ne zamandır giymediğim ayakkabı dura dura sertleşmiş , hiç rahat olmadıki , yürüyemem bunlarla..

-'e hadi siz inin aşağı ben de geliyorum ayakkabılarımı değiştireyim.

kocam, oğlan, bebiş aşağı indileeer, ben kaldım mı evde bi başına sap gibi. Neyse ayakkabılarımı değiştirdim ve sonunda kapıyı kitliyorum , yaşasın evden çıkıyorum, aa bi dakika ocağın altını kapatmışmıydım? tamam kapalı, banyonun ışığı? o da tamam. kapıyı kitleyelim, asansörü çağırdım evet geldii, hadi binelim. yaşasın kahvaltıya gidiyoruuuzz.
Bıırrr -'dışarısı çok soğukmuş,'

-'git kalın birşey giy '

-'tamam ben bi koşu paltomu giyip gelirim , bekleyin'

-'ooff çabuk gel'

-'..........'

paltomu giydim, indim derken saat 11:30 bizim kahvaltı oldumu size öğlen yemeği!!
Bu yazının başlığı  ya bir gün kendimi unutursam'dı ya ben galiba kendimi unutalı çok olmuş.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers