26 Ekim 2010 Salı

Arda'nın Starbucksçılık oyunu..

Nedir?
İşte budur..
Benim oğlum pek bi yaratıcı, annenin dinlenme dakikalarından bile bir oyun çıkarabiliyor.
Nasıl mı?
Annesi kahve içmek istedi o da kahve olayına aynen kendini dahil etti.
-'Annee, ben şimdi garsonmuşum, sen de Duru'yla müşteriymişsin benden kahve istemişsin tamam mı?
-'Tamam.' 
(Bu oyun hoşuma gitti çünkü hem oturup kahvemi içeceğim hem de oğlumla oyun oynayacağım, yaşasın)
-Anne , Hadi başla. Garsoon diye beni çağır, burası Starbucks dedi.
-Starbucks!?!??
Hayatımıza nasıl girdi şu kahve dükkanı kültürü ? Çocuk bile etkilenmiş, burası strabucks diyor.
-E hadi öyle olsun bakalım; garsoon..
-'Buyrun, hoşgeldiniz, ne istemiştiniz?'
 Ben bir sütlü kahve alayım tek şeker mi desem yoksa bi caramel macchiato mu istesem ?? bi an düşündüm doğrusu.. Neyse sonra vazgeçtim sütlü kahve dedim, onu da bilmeyiversin..
-'Ben bir sütlü kahve alayım, tek şekerli olsun lütfen.'
-'Hemen geliyor.'
Duru'nun dolabını mutfak yaptı, içinde birşeyler yapıyor gibi yaptı ve geldii.
(Bu arada ben kahvemi daha önceden hazırlamıştım, elimdeydi.)
-'Anne kahveni ben sana vermişim gibi yapalım.'
-'Buyrun kahveniz.'
-'Teşekkürler garson bey!'
-'Afiyet olsun, başka birşey isterseniz ben burdayım.'
Biraz sonra Arda ıslak mendil paketinden bir mendil çıkardı ve
-'Ağzınızı da silelim' diyerek bi güzel sildi ağzımı.
-'Vaavv!! Sınırsız hizmet diye ben buna derim :)
Gaza geldi.
-'İsterseniz, kızınız için de şurda karyola var uyutabilirsiniz'
-'Ooo, müessesenize bayıldım doğrusu!'

Arda bu oyunu çok sevdi, şu an bile hala devam ettiriyoruz, ben dükkanda laptop'umla çalışıyor gibi yapıcakmışım... :)




1 yorum:

  1. :)
    ayy çok güzel yaa Umut...
    inan gözümde canlandı:))

    anne olmanın zevkli yanlarından biri de bu; gözünün önünde bi karakter olgunlaşıyo..

    YanıtlaSil

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers