8 Kasım 2010 Pazartesi

Ağaçlarımız kesilmesin..

Hafta sonu apatman görevlimiz elime bir kağıt tutuşturdu,
_'Diktiğimiz ağaçlar kesilecek, yol geçecekmiş evin önünden.'
_'Kesilecek mi? Yol mu yapılacak?'
_'Evet, bunu engellemek için çalışma başlatıldı kağıtta yazıyor.'
_'Sağolun.'
Kapıyı kapattım ve kağıttakileri okumaya başladım:
Seyrantepe’de Ağaç Katliamı!
07.11.2010
Yol yapımı için 1.800 ağaç kesiliyor..

Şişli Belediyesi ve Ayazağa Oyak Sitesi sakinlerince 1.800 fidan ile ağaçlandırılan ve özveriyle korunan yeşil alanda 15 yıllık ağaçlar yol yapımı için yok ediliyor.

İdare mahkemesince iptal edilen nazım planı değişikliğine rağmen, plan değişiklikleri ile Cendere – TEM bağlantı yolu projesi kapsamında yapım maliyetini düşürmek için ağaçlandırılmış alan feda ediliyor.

10.000 kişinin yaşadığı Ayazağa Oyak Sitesi sakinlerinin yolun 20 metre aşağıdan geçirilmesi için bugüne kadar yaptığı sayısız başvuruya rağmen, çevreye olumsuz etkileri düşünülmeksizin ağaçlar kesilmeye başladı.

Tüm basın ve sivil toplum kuruluşlarımızı bu konuda duyarlı olmaya çağırıyoruz.

Ayazağa Oyak Sitesi sakinleri
Ben de ne yapabilirim diye düşündüm, arkadaşlarıma mail attım, severek takip ettiğim Blog yazarlarına(Blogcu Anne) mail attım, Facebook'ta sayfa açtım (Blogcu Anne Elif'e teşekkürler) Daha fazla insanı haberdar etmek için uğraşıyorum.Lütfen  bu satırları okuyorsanız, siz de destek olun. Ağaçlarımız , nefesimiz kesilmesin.Soluduğumuz egzoz gazı değil , ağaçlarımızın yarattığı güzel hava olsun..Çocuklarımız gri yollar yerine (yollar gerekli , sadece yeşil alan olmayan bir bölge seçilsin yol yapmak için) diktiğimiz yeşil ağaçlarımızı görsün..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers